Wdrożeniowe systemu eBOK PGE polegało na:
Prace nad systemem odbywały się w ścisłej kooperacji z doświadczonym integratorem usług informatycznych Infovide-Matrix S.A. Współpraca zaowocowała udanym wdrożeniem. PGE eBOK zastąpił 5 innych systemów informatycznych, które funkcjonowały nawet od 2005 r. Szczególnie dumni jesteśmy z usługi PGE eFaktura, która umożliwia rezygnację z faktury papierowej, w zamian za dostęp online.
Spółka PGE Obrót otrzymała nagrodę PayU Lab Award w kategorii “eCustomer Experience – Energy”.
Niniejszym listem udzielamy referencji firmie Akanza Sp. z o.o. w Lublinie. Współpraca dotyczy projektu i wdrożenia internetowego biura obsługi klienta – eBOK firmy z branży energetycznej.
Wykonane prace zostały wykonane sumiennie, w uzgodnionym terminie. Polecamy współpracę z firmą Akanza Sp. z o.o.