Plama
Hello World 2.0

Po prawie 5 latach obecności na rynku poddaliśmy się liftingowi!

Odświeżenie identyfikacji wizualnej to reakcja na prężny rozwój firmy oraz zmieniającą się przestrzeń digitalową. Dzięki rozbudowanej kolorystyce częścią języka wizualnego marki staną się fenomenalne ilustracje, które wesprą komunikację tekstową.

Animowane ilustracje stają się częścią języka wizualnego marki. Nasze logo jest teraz wyraźnie uproszczone – dotychczasowy sygnet został usunięty, a typografia jest bardziej czytelna. Podstawowym krojem pisma stał się Fieldwork, który świetnie się sprawdza w formatach cyfrowych i druku.

Nowa identyfikacja ma być przede wszystkim przyjazna w odbiorze i skuteczna w działaniach biznesowych. To potężne narzędzie, które daje nam nowe możliwości komunikacji na całym świecie.

Za efektowne prace graficzne odpowiada nasz wieloletni partner „Motyw Studio„. Ożywiające stronę animacje to dzieło „Trzask Studio„.

Kategorie
Inne posty